Ha?

Uncategorized

A trecut o viață de când nu am mai trecut pe aici, d-apăi să mai și scriu ceva. De fapt ultimele articole erau despre cum vreau eu să scriu și să mă apuc de blogging pentru că aveam eu o zi mai nu știu cum și mă gândeam că aia e ziua în care o să schimb tot.

N-a prea mers, adică mna. A trecut un an și blogul ăsta e tot gol, tot la fel de plictisitor, tot la fel degeaba. Nu am s-o lungesc pe partea asta prea mult că nu are relevanță. Ideea era alta. Nu, nu m-am trezit cu gândul să mă reapuc de blogging. A fost doar un gând care mi-a trecut prin minte la o oră destul de târzie, într-o altă țară, cu destule proiecte pe cap, în timp în care se presupunea că trebuie să lucrez și să mă gândesc la licență și la alte lucruri de adult. Asta așa, că se prespune că sunt un young adult și deja nu ne mai jucăm.

Lăsând detaliile astea în spate, voi spune pe scurt că nu știu de ce am decis să mă reapuc de blogging, dar voi scrie și voi încerca să-l țin cât de pe picioare se poate. Poate va fi un blog personal, poate va fi unul util, poate va fi unul de trips, poate habar n-am. Momentan nu asta e important. Momentan este important să readuc pe fundal ceva ce cândva îmi creea plăcere. Și niște responsabilități la pachet. Astea fiind spuse ne vom citit cu articole și posturi noi curând! Cea mai seară mișto!

Lasă un răspuns

